DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 3 000 Kč + DÁREK ❤️

FAQ – Často kladené dotazy

Jak jsou vaše produkty vyrobené?

Ručně – Každý produkt je výsledkem pečlivé, manuální práce, bez sériové výroby na běžícím páse. Všechny naše produkty jsou tvořeny s láskou a péčí, v České republice. Zaměřujeme se na kvalitu, detail a jedinečnost každého kusu. Každý výrobek je vytvořen s vášní a nadšením, aby splnil vysoké standardy nejen vzhledu, ale i funkčnosti.

 

Co když na betonový výrobek něco vyleju? Nezničí se?

Všechny naše produkty jsou impregnované, takže odpuzují kapaliny a nenasákávají. K odstranění následků od rozlité vody vám tak postačí jakýkoli navlhčený hadr.

 

Co když mi radost ukrytá v betonu spadne na zem. Rozbije se?

Bohužel ano. Naše betonové doplňky jsou sice pevnější než sklo, ale při pádu na tvrdou podlahu mohou prasknout. Doporučujeme s nimi proto manipulovat opatrně a s citem.

 

Můžu betonové nádobí mýt v myčce?

Mytí v myčce nedoporučujeme. Pro dlouhodobou krásu a odolnost je nejlepší jemné čištění vlhkým hadříkem. S touto péčí si vaše betonové kousky zachovají svůj jedinečný vzhled!

 

Jsou výrobky určeny i k venkovnímu použití?

Jasně. Beton je vysoce odolný materiál, který zvládne jakékoli počasí – déšť, vítr nebo slunce. Takže můžete bez obav používat naše produkty i venku!

 

Nejsou hodiny Odlito moc hlučné?

Nejsou. Všechny naše hodinové strojky běží v tichém režimu, takže neruší a vy si můžete vychutnat klidnou atmosféru. Bez tikání, bez starostí!

 

Přijde mi stejný výrobek jako na obrázku?

Každý kus je originál. Beton má svůj jedinečný charakter a postupně získává vlastní patinu. Proto můžete být jistí, že váš výrobek bude jedinečný a nebude ho mít nikdo jiný.

 

Jak rychle mi zboží doručíte?

Rychle. Doručujeme prostřednictvím Zásilkovna.cz (Packeta.sk), takže vaše objednávka dorazí na zvolenou adresu do 5-7 dnů, nebo si ji můžete vyzvednout na Zásilkovna Point do 3-5 dnů. Pokud dáváte přednost osobnímu odběru, je možné si domluvit převzetí zboží v Praze po telefonické dohodě na čísle +420 774 74 54 54.

 

Lze objednávku stornovat?

Objednávky můžete stornovat bezprostředně po jejím odeslání. Stačí poslat žádost o storno objednávky na info@odlito.cz, případně nás kontaktovat telefonicky na +420 774 74 54 54. Pokud byla platba již provedena, vrátíme vám peníze zpět na váš účet.

Co když chci výrobek vrátit?

Podrobné informace o vrácení zboží, včetně postupů a instrukcí, naleznete na tomto odkazu: Odstoupení od smlouvy/vrácení zboží


Co když chci výrobek vyměnit?

Pokud si přejete výrobek vyměnit, kontaktujte nás prosím na e-mailu info@odlito.cz nebo na telefonu +420 774 74 54 54.


Co když budu chtít zboží reklamovat?

Pokud se stane, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční nebo poškozené, zašlete nám co nejdříve e-mail s popisem závad a fotografiemi na adresu info@odlito.cz. Reklamace musí obsahovat konkrétní popis zjištěných problémů a jejich projevy. Lhůta běží od okamžiku uplatnění reklamace. Následující den poté, co jste reklamaci uplatnili, je prvním dnem 30denní lhůty. Pokud její konec připadá na sobotu, neděli či svátek, pak lhůta skončí nejbližší následující pracovní den. Dbejte, prosím, na správné a šetrné zacházení, záruka se nevztahuje na vady způsobené nevhodným použitím nebo neodborným zacházením.

 

Co když mám otázku, na kterou jsem výše nenašel odpověď?

Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu info@odlito.cz nebo na telefonním čísle +420 774 74 54 54. Rádi vám na vaše dotazy odpovíme!